הסיפור התמוה עם צלם החתונות • "הגנב שב והחזיר לי את הציוד היקר"

דוד לזר 1 Comment on הסיפור התמוה עם צלם החתונות • "הגנב שב והחזיר לי את הציוד היקר"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"סיפור הזוי על גניבת ציוד צילום יקר והשגחה פרטית", כך פתח הצלם חיים עטון את הסטטוס התמוה שהעלה לרשת החברתית. עטון שנחשב לצלם אירועים מוכר במגזר החרדי והדתי – יוצא כמידי ערב לצלם חתונה או שמחה באחד מאולמות השמחה, אך למרות שראה דברים וחווה סיטואציות – את הסיפור הבא לא דמיין.

"אתמול כרגיל צלמתי חתונה, אחרי הסיור (צילומי נוף) פרקנו ציוד בכניסת ספקים אחורית למי שמכיר את המקום, כל הציוד היה מסודר ליד הבמה, בשלב מסוים לפני החופה אני בא לקחת מתיק כבל, ואני קולט שתי תיקים לא נמצאים", מספר עטון.

"בהתחלה עוד לא הבנתי מה קורה, התקשרתי לעוזר שלי אולי הזיז את הדברים, המשכתי לחפש בכל האולם ..ואז אחד מהגברה טען שראה משהו עם קסדה שנכנס ויצא, ולאט לאט אני מבין שנגבנו לי שני תיקים… עם מצלמת וידאו 3 עדשות גו פרו לידים (פנסים) גימיבל וחומרים ומה לא, שווי מעורך כ-30.000 אלף, למזלי המצלמה הראשית והציוד העיקרי היה עלי, ובשאר הציוד לא הספיקו לגעת".

לדבריו של עטון, "ראיתי את אחד מעובדי האולם שממש ברגעים האלה היה בכניסה, מדובר על פרק זמן של גג 5 דקות  שכמובן הכחיש שראה משהו או משהו… ופשוט נתקלתי באטימות של בעלי האולם והצוות ובזלזול במקרה".

"למקום הגיע משטרה שחקרה את המקרה ובדקה את מצלמות האבטחה, ותמוה או לא, אבל כל אזור הספיצפי שבו נגנבו לי החפצים – לא היה מכוסה במצלמות אבטחה, בשונה מכל שאר האולם שכן".

"בהשגחה פרטית", הוא ממשיך לספר, "חבר וקולגה הצלם חיים דריליק שהגיע בשביל משהו אחר והיה שם בנס – עזר לי והוא החליף אותי לאותם רגעים, המשכנו בלחץ על בעלי המקום לקבל קצה חוט, ולאט לאט אתה מגלה שמלא דברים חסרים לך.

"בסיום האירוע בשבע ברכות מתקשר אלי ממספר לא מוכר נהג מונית שאומר שהביאו לו ציוד למסור לי, אני בריצה החוצה רואה את התיקים שלי והכל בלאגן, מבבדיקה ראשונית אני רואה שלא חסר משהו …
פשוטט נס גדול, לא צריך להסביר כמה נזק זה, ככה שהגנב פתאום התחרט בלי סיבה".

המזוודות עם הציוד היקר

המזוודות עם הציוד היקר

"אני בטוח שזה עבודת צוות ויש מישהו מהאולם שנתן מידע ועוד משהו שגנב בפועל, ואחרי תחקיר יש לי כיון ושמות, כרגע אני שוקל את הצעדים, נכון הגנב חזר בו וזה גדולה ולכן אני מתלבט, ולסיום תודה לבורא עולם על הנסיון העצום והנס הגלוי, ולכל החברים שעזרו", סיים עטון את הסיפור התמוה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איזה כיף לשמוע ופשוט מגיע לך
    האחד הצלמים המוכשרים שאני מכירה ..